سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

پاسخ به سوالات متداول

پاسخ به سوالات متداول

سلام. امیدواریم که حالتون خوب باشه👋👋

در این صفحه به سوالات پرتکرار شما پاسخ دادیم. جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید.

در غیر این‌صورت از پشتیبان آنلاین سایت بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دیم.😊

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، برای این کار ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه «جزئیات حساب» اطلاعات حساب خود را ویرایش و اصلاح کنید.

رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام، چه کار کنم؟

می‌توانید از طریق رمز عبور یکبار مصرف وارد حساب کاربری خود شده و به نسبت به تغییر رمز عبور اقدام نمایید. ‌ یا از بخش «ورود و عضویت» گزینه فراموشی گذرواژه را انتخاب کرده، در صفحه باز شده آیدی یا ایمیل خود را وارد کنید تا لینک ریست کردن گذرواژه به ایمیلتان ارسال شود. لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که لینک تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه «سفارش‌ها» کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای خرید از فروشگاه آمیتیدا، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به حساب خود می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

بعد از اتمام مراحل خرید و تحویل بسته سفارشی شما به پُست، کد(های) رهگیری توسط پیامک به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه «سفارش‌ها» کلیک کنید. در این قسمت با کلیک بر روی «نمایش» می‌توانید وضعیت و روند آماده‌سازی هر یک از سفارشات خود را پیگیری و کد(های) رهگیری را مشاهده و از طریق لینک‌های درج شده‌ی رهگیری آنلاین اداره پست و یا تیپاکس، از آخرین وضعیت بسته خود با خبر شوید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرآیند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

آیا امکان لغو و یا تغییر بعد از ثبت سفارش وجود دارد؟

متاسفانه امکان تغییر و یا لغو سفارش بعد از واریز هزینه امکان پذیر نیست، لطفاً در ثبت سفارش خود دقت کنید.

هزینه ارسال در فروشگاه آمیتیدا چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‌ی ارسال برعهده مشتری است و براساس شیوه ارسال و وزن محصولات متفاوت است و در زمان ثبت سفارش در بخش «هزینه حمل و نقل» محاسبه و نمایش داده می‌شود. لازم به ذکر است؛ هزینه ارسال براساس تعرفه‌ی شرکت پست، بسته به وزن مرسوله برآورد می‌شود. تمامی هزینه‌های حمل و نقل شامل هزینه بسته بندی نیز می‌شود که برای برخی از اقلام سنگین و حجیم شامل هزینه اضافی خواهد بود. سفارش‌های تک مرسوله‌ای با وزن کمتر از ۶ کیلوگرم بین ۵۵ الی ۱۱۰ هزارتومان است. و سفارش‌های چند مرسوله‌ای با وزن بیشتر از ۶ کیلوگرم از ۱۷۵ هزار تومان شروع می‌شود.

چطور می‌توانم پس از ثبت سفارش آدرس تحویل سفارش را ویرایش کنم؟

شما می‌توانید تا ۲ ساعت پس از ثبت سفارش، از طریق پشتیبان آنلاین و یا تماس با شماره پشتیبانی سایت با ارائه شناسه سفارش خود اقدام به ویرایش آدرس کنید. بعد از زمان مذکور، امکان ویرایش آدرس وجود ندارد و عواقب آن برعهده مشتری می‌باشد.

آیا می‌توانم بجای خودم، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم؟

بله، در صفحه تسویه حساب سفارش، تیک بخش «حمل و نقل به آدرس متفاوت» را انتخاب کرده و مشخصات شخص دریافت کننده و آدرس محل دریافت مرسوله را وارد کنید.

چطور می‌توانم کد تخفیف دریافت کنم؟

فروشگاه آمیتیدا در مناسبت‌های مختلف تعدادی کد تخفیف از طریق ایمیل و یا شبکه‌های اجتماعی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای اطلاع از آخرین تخفیفات و شرایط ویژه فروش، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

استفاده از کد تخفیف چه محدودیت‌هایی دارد؟

شما فقط از هر کد تخفیف یکبار می‌توایند استفاده کنید. در هر سفارش فقط یک کد تخفیف می‌توانید استفاده کنید. کد تخفیف برای کالاهای شگفت انگیز قابل استفاده نیست. پس از نهایی شدن سفارش شما امکان تغییر یا اصلاح سفارش را ندارید، در صورت هر گونه تغییر کد تخفیف از بین می‌رود. در صورتی که تاریخ اعتبار آن منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست.

آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه آمیتیدا محدودیتی دارد؟

بله، شما تنها می‌توانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است، خرید انجام دهید. خریدهای تعدادی پس از ثبت سفارش، بررسی و درصورت امکان تایید خواهد شد.

چطور می‌توانم دیدگاه جدید و عکس برای کالای خریداری شده ثبت کنم؟

بعد از تحویل سفارشتان و تبدیل وضعیت آن به «تکمیل شده» با ورود به صفحه کالای خریداری شده، از قسمت «نظرات کاربران» می‌توانید دیدگاه خودتان را همراه با ثبت امتیاز و ذکر نقاط قوت و ضعف، همچنین تصاویری از کالایی که بدستتان رسیده را آپلود و ثبت کنید. به ازای هر ثبت امتیاز و نوشتن نظر برای کالاهای خریداری شده میتوانید در آمیتیدا کلاب امتیاز دریافت کنید و با تبدیل آن به کد تخفیف در خرید خود از آن استفاده کنید.
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول